Saturday, March 27, 2010

Գժվելու բան

Ուրեմն վերջապես նոթբուք առա, ու հիմա արի ու տես որ սկսվեցին պրոբլեմները: Նախ պարզվեց որ օպերացիոն համակարգը Linux ա, հետո պարզվեց որ հասարակ Windows -ը չենք կարողանում ավելացնել: Մի 100 անգամ փորձեցինք, բայց բան դուրս չեկավ, հո զոռով չի, ոչ ես, ոչ էլ Մկոն /իմ կամպուտերչիկ ախպերը/ Linux չենք օգտագործել: Ւ էդտեղ էր որ օգնության հասավ իմ հին կոմպը, մտանք ինտերնետ ու սկսեցինք քջջել, վերջը մի քանի տարբերակ փորձելուց հետո ստիպված դիմեցինք դահլիճի օգնությանը: Զանգեցինք ու պարզեցինք, որ վսյո տակի WIndows 98-ի ցավը տանենք, դրեցինք դիսկը, ջնջեցինք էդ անիծյալ Linux-ը ու անցանք Windows դնելու: Բայց հիմա էլ արի ու տես որ նավսը մնում ա նավս: մի 100 անգամ էլ դրա վրա չարարվեցինք, ամեն անգամ նույն խնդիրն էր` ԴԱՄՓ էր անում: Վերջը արդեն ժամը 1ն էր Մկոն գնաց, մնացի ես իմ նոր, բայց արդեն աչքիցս ընկած կոմպի հետ: Սկսեցի նորից տառապել: Հիմա կոնկրետ էս պահին համարյա պրծավ ինստալլ անելը ... թու.. թու.. թու..
Տեսնեմ մի բան դուրս կգա թե չէ:
Ժողովուրդ մի հատ լավ խորհուրդ: Ավելի լավ ա նարկաման դարձեք, հիմա նրանց բուժում են, իսկ այ կամպյուտերչիկներին դժվար ա.....


 Հա մեկ էլ հիշեցի, մի քանի օր առաջ գործս ենպես էր, որ թուղթ ու գրիչով բան էի գծում, ու զգացի որ էդ անտեր գրիչից հետ եմ վարժվել: Կաշմար կակոյ տո... 

Խնդրեմ հիմա նորից էդ ախմախ ծրագիրը չի նստում, գժվել կարելի ա:


Լավ գնամ տեսնեմ ինչ եմ անում էդ հիմարի հետ: Որ սարքեցի պրցա կգրեմ Ի լուր աշխարհի....

No comments:

Post a Comment