Sunday, April 4, 2010

Մինչև Լուսաբաց

Մութ գիշերն է իջնում պայծառ աստղերով,
Արդեն հոգնած, հոգնած քաղաքին,
Եվ լուսինը խավար իր լույսն է սփռում
Պատուհանից ու ես եմ նայում:



Դու պառկած ես ազատ, դու ննջում ես հանգիստ
Եվ անուշ երազի ժպիտն է դեմքիդ
Ու ես քնքշորեն մարմիդ եմ փարվում
Բայց ջերմ համույրս է քեզ արթնացնում

Մի վախեցիր այդ ես եմ եկել,
Այս ուշ ժամին ինձ Սերս է բերել.
Եկել եմ ասել որ Սիրում եմ ես քեզ,
Որ այսպես առանց քեզ,  չեմ կարող ես,
Որ ապրել առանց քեզ էլ չեմ կարող ես:


Եվս մեկ համբույր և դու անզոր ես արդեն
Քեզ արբեցնող իմ սերը մերժել
Ու փարվում ես դու ինձ մարմնովդ լուսե
Ու տրվում ես անսանձ մինչև լուսաբաց:

Մինչև լուսաբաց, մինչև լուսաբաց, 
Մինչև լուսաբաց, մինչև լուսաբաց,
Դու տրվում ես անսանձ....

Մինչև լուսաբաց, մինչև լուսաբաց, 
Մինչև լուսաբաց, մինչև լուսաբաց,
Դու տրվում ես անսանձ....

Մութ գիշերն է իջնում պայծառ աստղերով,
Արդեն հոգնած, հոգնած քաղաքին,
Եվ լուսինը խավար իր լույսն է սփռում
Պատուհանից ու ես եմ նայում:

Դու պառկած ես ազատ, դու ննջում ես հանգիստ
Եվ անուշ երազի ժպիտն է դեմքիդ
Ու ես քնքշորեն մարմիդ եմ փարվում
Բայց ջերմ համույրս է քեզ արթնացնում

Մինչև լուսաբաց, մինչև լուսաբաց,  Մինչև լուսաբաց
Մինչև լուսաբաց, մինչև լուսաբաց, մինչև լուսաբաց
Դու տրվում ես անսանձ....

No comments:

Post a Comment